Concurs pentru selectarea unei companii pentru elaborarea unui manual de identitate a Asocia?iei

21 04 2017

Context:  În cadrul proiectului “Contribu?ia la respectarea drepturilor omului în Republica Moldova”, Asocia?ia Ob?teasc? ”Juri?tii pentru Drepturile Omului” (JDO) tinde s? eficientizeze comunicarea sa. Asocia?ia a instrumentat o treime din cazurile finalizate la CtEDO cu succes, fiind un lider în sectorul asociativ pe domeniul accesului la informa?ii, jurispruden?ei CtEDO ?i litig?rii strategice.

Datorit? unei identit??i vizuale distincte, JDO se va pozi?iona mai bine în spa?iul public, va fi u?or de recunoscut.

Obiectiv:

  • Pozi?ionarea brandului JDO în calitate de lider la nivel na?ional pe domeniul litig?rii strategice pe domeniul accesului la informa?ii; reprezentarea la CtEDO ?i monitorizarea execut?rii hot?rârilor CtEDO.

Sarcini ?i responsabilit??i:  Pentru a atinge obiectivele, compania contractat? va:

a)         Studia identitatea ONG-urilor cu mandat similar din Republica Moldova ?i state vecine;

b)         Analiza istoria ?i semnifica?ia brand-ului JDO;

c)          Analiza publicul-?int?, misiunea, viziunea, valorile ?i activit??ile organiza?iei;

d)         Elabora manualul de identitate al organiza?iei;

e)         Instrui personalul organiza?iei cu privire la modul de utilizare al manualului de identitate.

Livrabile:

  • Raport de analiz? a identit??ii ONG-urilor cu mandat similar, al istoriei ?i semnifica?iei brand-ului JDO, publicului-?int? ?i strategiei, precum ?i activit??ilor JDO. Raportul va con?ine concluzii ?i recomand?ri pentru elaborarea identit??ii vizuale.
  • Manualul de identitate al organiza?iei. Manualul va con?ine:  legenda brandului (justificarea simbolului ales ?i descrierea asocia?iilor cu viziunea, misiunea ?i valorile organiza?ionale), slogan, explica?ia cromaticii ?i elementelor grafice distincte alese, reguli de utilizare a brandului (inclusiv în raport cu branduri secundare, donatori, parteneri), ?abloane.
  • Anexa cu elementele manualului, în format *.eps: logo (color, alb-negru, varianta pe alb, cu ?i f?r? slogan, versiunea cu link la site-ul institu?ional), antet pentru coresponden?? oficial?, comunicate de pres?/declara?ii, c?r?i de vizit?, roll-ups ?i bannere, publica?ii (studii de politici, policy papers and briefs, rapoarte). Toate ?abloanele, în toate versiunile trebuie adaptate pentru român?, rus? ?i englez?.

 

Aranjamente organiza?ionale:

Compania contractat? va lucra sub îndrumarea Directorului de proiect.

 

Condi?ii pentru calificare:

·   Experien?? în domeniul comunic?rii strategice, marketingului ?i designului grafic;

·   Designer calificat, cu minim 5 ani de experien??;

·   Experien?a în cadrul unor sarcini similar, cu parteneri de dezvoltare ?i ONG-uri, va constitui un avantaj.

Termeni de executare:

  • Raport de analiz? a identit??ii ONG-urilor cu mandat similar, al istoriei ?i semnifica?iei brand-ului JDO, publicului-?int? ?i strategiei, precum ?i activit??ilor JDO – 10 zile din data semn?rii contractului
  • 3 versiuni de design pentru logoul organiza?iei ?i slogan – 20 zile din data semn?rii contractului. Comentariile vor fi comunicate timp de 3 zile.
  • Logoul ?i sloganul final – 25 zile din data semn?rii contractului
  • Manualul de identitate al organiza?iei – 30 zile din data semn?rii contractului
  • Anexa cu elementele manualului – 1,5 luni din data semn?rii contractului

Respectivii termeni de realizare sunt preliminari ?i vor fi preciza?i în contract.

Dosarul de aplicare va con?ine urm?toarele documente:

  • Scrisoare de inten?ie, semnat? ?i ?tampilat?;
  • CV-ul organiza?iei ?i CV-urile membrilor echipei;
  • Detalierea sarcinilor tehnice, termene de realizare;
  • Oferta financiar? cu indicarea costului serviciilor pentru fiecare produs, sarcina tehnic? ?i servicii adi?ionale;
  • Copia certificatului de inregistrare si a licen?ei;
  • Alte documente considerate a fi necesare ca parte a dosarului, la decizia ofertantului.

Criterii de selec?ie:

  • Oferta financiar? cu indicarea costului serviciilor pentru fiecare produs, sarcina tehnic? ?i servicii adi?ionale;
  • Experien?a companiei ?i echipei propuse;
  • Termenul de livrare a serviciilor;
  • Ofert? financiar? competitiv?.

Criterii de evaluare:

Ofertele vor fi evaluate in baza urmatoarelor criterii de evaluare si punctare

  • Oferta financiar? - 40%
  • Experien?a companiei, în ultimii 3 ani - 15%
  • Experien?a liderului de echip?, în ultimii 3 ani - 15%
  • Experien?a altor membri ai echipei, în ultimii 3 ani - 15%
  • Calitatea ofertei prezentate ?i descrierea sarcinilor, termene de realizare – 15%

Modalit??i ?i condi?ii de plat?

Pl??ile, în etape, sunt condi?ionate de semnarea proceselor verbale de recep?ie.

Termenul limit? pentru depunerea dosarului este: 02 mai 2017 (ora 17.00). Dosarele incomplete nu vor fi evaluate.

Dosarul trebuie expediat prin e-mail la adresa: olegpostovanu@gmail.com, cu men?iunea ”Propunere manual de identitate”. Textul din mesajul de e-mail va con?ine în mod obligatoriu informa?ia de contact privind expeditorul.

Dosarul poate fi, de asemenea, depus personal sau trimis prin po?t? la urm?toarea adres?: Asocia?ia Ob?teasc? ”Juri?tii pentru Drepturile Omului”, str. Vlaicu Pîrc?lab, nr. 2, of. 13, MD-2009, Chi?in?u, Moldova.

Pentru mai multe informa?ii referitor la activitatea Asocia?iei ”Juri?tii pentru Drepturile Omului”, V? rug?m s? accesa?i pagina web old.lhr.md .

Pentru întreb?ri ?i detalii referitor la serviciile solicitate, V? rug?m s? ne contacta?i la num?rul de

telefon 022 26 09 37, sau pe e-mail la olegpostovanu@gmail.com . Persoan? de contact – Oleg Postovanu.

 

Proiectul “Contribu?ia la respectarea drepturilor omului în Republica Moldova” este realizat cu sprijinul financiar acordat de Funda?ia Est-European?, din resursele acordate de Guvernul Suediei. Opiniile exprimate apar?in autorilor ?i nu reflect? neap?rat punctul de vedere al Funda?iei Est-Europene sau al Guvernului Suediei.